بازاریابی محتوا، با کسانی که از روز اول برای آن کیسه دوختهاند، برخورد خوشایندی ندارد.
برای نتیجه گرفتن از محتوا به حداقل 2 سال فعالیت منظم و بیوقفه نیاز است.
برخورد تفننی با محتوا بیش از آنکه کاری اثربخش باشد، نوعی اتلاف وقت بهنظر میرسد.
بازاریابی محتوا، با کسانی که از روز اول برای آن کیسه دوختهاند، برخورد خوشایندی ندارد.
برای نتیجه گرفتن از محتوا به حداقل 2 سال فعالیت منظم و بیوقفه نیاز است.
برخورد تفننی با محتوا بیش از آنکه کاری اثربخش باشد، نوعی اتلاف وقت بهنظر میرسد.